IMPORTANT: LLEGIU-VOS ATENTAMENT L'APARTAT DE RECOMANACIONS
‘CATALUNYA NOU ESTAT D’EUROPA’
|
Si sóc jo sol no tindrem mai la independència mai
Si som 500.000 ens ignoraran.
Si som 1.000.000 se’n riuran de nosaltres
Si som 2.000.000 ens atacaran
Si som 3.000.000 el govern de la Generalitat haurà d’accelerar el procés de la independència
Si som 4.000.000 no crec que triguem ni una setmana més
Si som 5.000.000 o més farem una festassa i serem independents aquest mateix dia
DIADA VIRTUAL
No pots anar a la mani l'Onze de Setembre? Doncs apunta-t'hi virtualment! http://diadavirtual. catalansalmon.com/
Encara no feia tres dies que funcionava i ja hi havia més de 4000 usuaris registrats! En cinc dies ja va per 9.680 usuaris registrats!!
Podeu llegir la següent nota de premsa: http://www.catalansalmon.com/diadavirtual/premsa/Nota_DiadaVirtual.docx.pdf
A CONTINUACIÓ US REPRODUÏM UN EXTRACTE DEL DOSSIER INFORMATIU DE LA DIADA I ALTRES INFORMACIONS QUE ENS HA FACILITAT DES DE L’ASSEMBLEA NACIONAL:
Les perspectives d'assistència a la concentració de l'11 de setembre estan superant totes les previsions que incialment podíem tenir. Cada dia que passa, el país bull més en activitat i preparació de l'acte massiu de l'11.
Per aquest motiu, preveient una gran concentració i per tal d'intentar garantir al màxim el bon desenvolupament i fluïdesa de la concentració i posterior marxa fins al Parlament, s'ha decidit canviar lleugerament el que s'havia previst inicialment. Així, la concentració es farà a la cruïlla de Gran Via amb Passeig de Gràcia i l'acte, que inicialment s'havia previst al principi de tot, tindrà lloc al final de la Marxa.
Per aquest motiu, preveient una gran concentració i per tal d'intentar garantir al màxim el bon desenvolupament i fluïdesa de la concentració i posterior marxa fins al Parlament, s'ha decidit canviar lleugerament el que s'havia previst inicialment. Així, la concentració es farà a la cruïlla de Gran Via amb Passeig de Gràcia i l'acte, que inicialment s'havia previst al principi de tot, tindrà lloc al final de la Marxa.
Esdeveniment del Facebook per a la manifestació unitària de l'11 de setembre a Barcelona: és
al següent enllaç: http://www.facebook.com/ events/321565527936811
al següent enllaç: http://www.facebook.com/
A més, l'espai Vilaweb ja compta amb una portada amb més continguts: des de Vilaweb ens han de donar les eines i instruccions per gestionar l'espai nosaltres i a partir d'aleshores l'actualitzarem de manera més constant. L'espai és www.vilaweb.cat/anc
Finalment, us adjuntem el link de la versió curta del vídeo de la Marxa, de
30 segons: http://youtu.be/Cd2beJG9bGM
Missatge del lehendakari Ibarretxe per a l'ANC http://youtu.be/sayqLWpfQB4
30 segons: http://youtu.be/Cd2beJG9bGM
Missatge del lehendakari Ibarretxe per a l'ANC http://youtu.be/sayqLWpfQB4
Autocars confirmats: 1.100 i pujant!
(...)
Pel que fa a la mobilitat del públic assistent, cal recordar que, en tots els llocs de l’Eixample proposats per estacionar els autocars, hi ha proximitat (menys de 500 metres) amb alguna de les estacions de la xarxa de Metro (L1, L2, L3, L4 i L5). I el mateix succeeix amb el lloc de finalització de la manifestació (L1 i L4) la qual cosa facilita el retorn al punt d’arribada/sortida de cada autocar, per qui no vulgui anar caminant.
S’aconsella fermament la utilització del transport públic, però malgrat tot, per les persones que es puguin traslladar en vehicles privats des de fora de Barcelona, s’informa que les zones de la ciutat on és menys difícil trobar estacionament lliure, pels que accedeixen des del sud es troben a Les Corts (Zona Universitària i entorn del Camp Nou), entorn de Fira Gran Via (l’Hospitalet i Zona Franca) i muntanya de Montjuïc. Pels que ccedeixen pel nord, a l’entorn del Fòrum i l’av. Litoral.
(...)
COMUNICAT DE LA GUÀRDIA URBANA SOBRE MOVILITAT DE VEHICLES
(...)
Pel que fa a la mobilitat del públic assistent, cal recordar que, en tots els llocs de l’Eixample proposats per estacionar els autocars, hi ha proximitat (menys de 500 metres) amb alguna de les estacions de la xarxa de Metro (L1, L2, L3, L4 i L5). I el mateix succeeix amb el lloc de finalització de la manifestació (L1 i L4) la qual cosa facilita el retorn al punt d’arribada/sortida de cada autocar, per qui no vulgui anar caminant.
S’aconsella fermament la utilització del transport públic, però malgrat tot, per les persones que es puguin traslladar en vehicles privats des de fora de Barcelona, s’informa que les zones de la ciutat on és menys difícil trobar estacionament lliure, pels que accedeixen des del sud es troben a Les Corts (Zona Universitària i entorn del Camp Nou), entorn de Fira Gran Via (l’Hospitalet i Zona Franca) i muntanya de Montjuïc. Pels que ccedeixen pel nord, a l’entorn del Fòrum i l’av. Litoral.
(...)
FOTOGRAFIES PER A FAMÍLIES AMB NENS I NENES PETITS
Les famílies amb nens i nenes petits que assisteixin amb cotxet a la marxa de l’11S poden assistir a la Gran Via amb C/ Bailén per tal que es pugui fotografiar El Futur de Catalunya, en una iniciativa que pretén oferir al món la imatge de la generació que viurà en un país lliure. Els promotors de la iniciativa han convocat a les famílies al punt esmentat a les 17:00 hores.
UBICACIÓ AT I AS
Les Assemblees Territorials i les Sectorials se situara a Gran Via, entre Passeig de Gràcia i Via Laietana. La convocatòria és a les 17h
RECORREGUT:
La Marxa començarà a les 18 h al passeig de Gràcia amb Gran Via (A), avançarà per Gran Via fins a Pau Claris (B), i d’allà es baixarà per Pau Claris i Via Laietana fins el Pg. d’Isabel II (C), des d’on s’avançarà fins a l’escenari, situat a l’Avinguda Marquès d’Argentera (D)
Al pas de la Marxa hi haurà diverses tarimes per mitjans gràfics i dues zones de premsa: una propera al punt d’inici, a la seu de la Fundació Catalunya Estat (P. Catalunya, 9, 4t pis); i una altra
al punt final, al Passeig de la Circumval·lació, 8.
CARTOLINA VERDA
Tothom ha de portar la cartolina verda que teniu en el full següent. L’objectiu es fer visible el que ja diuen les enquestes: que en aquest país ja som una majoria els que volem la independència. Farem una marea verda de llibertat i democràcia perquè es vegi clarament des de tot el món. Volem demostrar de manera clara a tots els polítics catalans que ja és l’hora d’iniciar el procés de secessió. Serem nosaltres els protagonistes de la història. Els protagonistes de l’alliberament d’aquest país. Compreu els mitjans col·laboradors que us facilitaran la cartolina (veieu-ne el quadre adjunt). Compreu cartolines verdes a les papereries. A la concentració, tothom amb la cartolina verda!
Què cal fer amb la cartolina verda? Veieu els vídeos demostratius:
http://youtu.be/TTdUePyXAlM
http://youtu.be/P170PE3cDQo.
http://youtu.be/P170PE3cDQo.
Els mitjans d'abast nacional que col·laboren amb l’ANC publicant la butlleta verda són:
11/09/2012 El Punt Avui (Nacional)
11/09/2012 Ara (Nacional)
Sàpiens (Nacional)
07 i 09/09/2012 Time Out (Nacional)
09/09/2012 Presència (Nacional)
Més desenes de mitjans de l’Associació de Mitjans de Premsa Gratuïta (ACPG)
La marea verda de llibertat
En aquests dies i també el mateix 11 de setembre, molts dels diaris de Catalunya repartiran una cartolina verda que caldrà fer servir durant la concentració i marxa del proper dia 11.
El poble català, representat pels participants en la concentració, es posicionarà a favor de la independència de Catalunya tot mostrant la cartolina verda en sentit afirmatiu i en resposta a les següents preguntes:
1. Volem exercir el dret a l’autodeterminació?
2. Volem la independència del nostre país?
3. Volem una bandera catalana a l’ONU?
4. Volem que els nostres representants polítics es comprometin a iniciar el procés de secessió?
5. Ens comprometem a treballar plegats per a construir un Estat lliure, independent i pròsper?
D’aquesta manera es visualitzarà la majoria social favorable a la independència que ja apunten les enquestes. Serà una forma de mostrar a la classe política catalana i al món sencer quina és la voluntat clara i inequívoca del poble de Catalunya. La cartolina verda alçada esdevindrà una marea verda de llibertat, de democràcia i, alhora, d’esperança.
L’ANC demana que el dia 11 tothom porti la cartolina verda a la concentració independentista. Pot aconseguir-la a través dels mitjans col·laboradors o bé comprant cartolines verdes a qualsevol papereria.
Altres indicacions:
Quan la capçalera de la marxa arribi al final del recorregut on hi ha un escenari faran una pregunta (repetint vàries vegades) i amb aquestes cartolines hauran d'estar enlaire i la idea es fer una onada entre els manifestants (varies vegades), però com representa que hi haurà tanta gent no es creu que es pugui sentir tot; per tant la idea principal es que si veus davant teu que aixequen una cartolina tu també ho facis i a darrera teu segueixin. Ja que es mirarà de fer una foto aèria amb tota la gent amb la cartolina enlaire.La cartolina ja porta una explicació sobre el que s'haurà de fer.
Idea a difondre: seguir el de devant i els de darrere et segueixin, i portar la cartolina si es pot des de casa (comprant el diari ara, el punt, etc), i no lençar-la al terra quan s'acabi que sinò els carrers seran ben bruts.
Recomanacions per a una bona concentració:
- Porteu calçatcòmode i aigua i tot el que pugueu necessitar durant unes hores.
- Apunteu-vos l'adreça a on ha aparcat el bus i també el mòbil de contacte de la persona responsable del bus.
- Apunteu-vos l'adreça a on ha aparcat el bus i també el mòbil de contacte de la persona responsable del bus.
- Actueu amb responsabilitati conviviu amb seny i de manera pacífica amb la resta de gent. És la clau perquè tot sigui un èxit i la concentració compleixi el seu recorregut i el seu horari.
- La concentració compta amb un dispositiu de seguretatcoordinat amb Ajuntament, Guàrdia Urbana, Servei d’Emergències Mèdiques i Mossos d’Esquadra.
- Seguiu les indicacions de l'organització degudament acreditada.
- En cas de qualsevol indisposició durant la marxa, es recomana desplaçar-se cap als laterals per tal de facilitar l’accés i l’atenció dels serveix sanitaris.
- La concentració compta amb un dispositiu de seguretatcoordinat amb Ajuntament, Guàrdia Urbana, Servei d’Emergències Mèdiques i Mossos d’Esquadra.
- Seguiu les indicacions de l'organització degudament acreditada.
- En cas de qualsevol indisposició durant la marxa, es recomana desplaçar-se cap als laterals per tal de facilitar l’accés i l’atenció dels serveix sanitaris.
- Feu fotos, àudios i vídeos per distribuir a través de les xarxes socials. Però tot i que ja sabem que serà complicat, des de la Direcció General de Telecomunicacions ens demanen que si feu fotos no les envieu durant la Marxa, sinó més tard, per tal d'evitar un col·lapse en la xarxa. Es prioritzarà la transmissió de sò.
- Faciliteu l'avançament de la capçalera en tot moment.
- En cas d'alguna irregularitat, feu-ne fotografies amb els vostres dispositius mòbils i/o aviseu immediatament a l'organització o bé truqueu al 112. És importantíssim que quedi clara la voluntat pacífica i democràtica de tot el poble català.
- Porteu una cartolina verdao la pàgina que surt publicada a molts mitjans escrits (ARA, Punt Avui, Presència, Sàpiens, Time Out, diversa premsa local i comarcal i mitjans gratuïts). La farem servir diverses vegades durant la manifestació i per respondre les 5 preguntes que es faran des de l'escenari.
- Porteu receptor de ràdio FM per poder seguir la retransmissió de l'acte a través de les diferents emissores que donaran els actes en directe (Catalunya ràdio 102.8 FM, Catalunya informació 92.0 FM, Ràdio Flaixback 106.1 FM, RAC 1 87.7 FM)
- Porteu una cartolina verdao la pàgina que surt publicada a molts mitjans escrits (ARA, Punt Avui, Presència, Sàpiens, Time Out, diversa premsa local i comarcal i mitjans gratuïts). La farem servir diverses vegades durant la manifestació i per respondre les 5 preguntes que es faran des de l'escenari.
- Porteu receptor de ràdio FM per poder seguir la retransmissió de l'acte a través de les diferents emissores que donaran els actes en directe (Catalunya ràdio 102.8 FM, Catalunya informació 92.0 FM, Ràdio Flaixback 106.1 FM, RAC 1 87.7 FM)
- Podeu seguir el desenvolupament de la Marxa a través del twitter @seguretat11s que anirà informant a l’instant de temes relacionats amb la mobilitat i d’interès general per al correcte desenvolupament de la jornada.
- Escolteu els missatges de comunicació, seguiu el twitter de la Guàrdia Urbana @barcelona_GUB i estigueu atents als missatges que es puguin donar en els panells informatius de trànsit en l’accés a la ciutat.
- Es reforçarà el servei de metro durant les hores de la concentració i de la marxa i es realitzaran els desviaments necessaris de les línies d’autobusos afectades pels talls de trànsit. Podeu consultar el web
- Escolteu els missatges de comunicació, seguiu el twitter de la Guàrdia Urbana @barcelona_GUB i estigueu atents als missatges que es puguin donar en els panells informatius de trànsit en l’accés a la ciutat.
- Es reforçarà el servei de metro durant les hores de la concentració i de la marxa i es realitzaran els desviaments necessaris de les línies d’autobusos afectades pels talls de trànsit. Podeu consultar el web
http://dom.cat/5jtUna marxa pacífica i democràtica
L’ANC , davant de la concentració i posterior Marxa fins al Parlament de Catalunya convocada per al proper 11 de setembre, considera importantíssim que també es faci ben palesa la voluntat pacífica i democràtica del poble català. Des de l’ANC estem convençuts que així serà i que el poble català, l’11 de setembre, serem capaços una vegada més de donar una lliçó al món.
Tot i així, si es produís qualsevol tipus d’irregularitat, si existís qualsevol tipus de provocació durant la concentració i la posterior Marxa, des de l’ANC recomanem a tot el poble català:
- Tranquil·litat.
- No respongueu de cap manera a cap tipus de provocació, seria seguir-los en el seu propòsit.
- Mantingueu en tot moment una actitud serena, de calma, digna que deixi en total evidència la provocació.
- Aviseu immediatament a l’organització o truqueu directament al 112
- Si la irregularitat ho permet, mireu de fer-ne fotografies amb els vostres mòbils.
- Si la provocació sorgeix de dins mateix de la concentració, allunyeu-vos d’allà on parteix, ja sigui creant un cercle o fent un vuit al seu voltant, de manera que quedi al descobert.
Xarxes socials
- Feu servir les diferents xarxes socials per tal que la manifestació obtingui la rellevància internacional que tots desitgem. S’està treballant per intentar disposar de cobertura de mòbil i 3G.
- Etiquetes: Algunes etiquetes per parlar de l'esdeveniment a twitter i instagram són:
- Podeu seguir la manifestació per:
- #11s2012 #11sCAT9estat #independencia #tenimpressa #freecat
- Qui vulgui enviar twits en anglès, ja en disposem de la plataforma global http://www.11s2012.cat/global
- Catalunya ràdio 102.8 FM Catalunya informació 92.0 FM Ràdio Flaixback 106.1 FM
- RAC 1 87.7 FM
- TV3 i el canal 3/24 retransmetran en directe l’acte (cobertura per TV i streaming per Internet)
- http://diadavirtual.
catalansalmon.com/ (Diada Virtual)
Salut i Independència! Toni Pardina Sant Martí per la Independència twitter: @SantMartiXInd |

0 comentaris